AFGESTEMD OP DE UITDAGINGEN VAN HET MKB
Software voor assurantie
Bent u benieuwd hoeveel tijd u kunt besparen? Neem dan contact met ons op!
Bespaar tijd
Bent u veel tijd kwijt aan het zoeken naar de juiste documenten?
Nooit meer iets kwijtraken
Kunt u regelmatig documenten of communicatie niet terug vinden?
Aangepast aan uw uitdagingen
Is veel software veel te uitgebreid en sluit deze slecht aan bij uw bedrijf?
ONTDEK BIZZTOUCH
De voordelen van software
voor assurantie
Alle klantdossiers, belangrijke documenten en communicatie digitaal op één plek verzamelt
Met software voor de assurantie branche kunt u tijd besparen. Het is belangrijk dat Iedereen in het bedrijf met het programma kan werken. Daarom moet het pakket eenvoudig in gebruik zijn, maar compleet genoeg dat het precies aansluit bij de uitdagingen van uw bedrijf.
Bizztouch is speciaal ontwikkeld voor het MKB op basis van bovenstaande uitgangspunten. Kent u onze oplossing nog niet? Lees dan hieronder meer of neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
Software voor de assurantie branche
Wilt u tijd besparen én nooit meer iets kwijtraken? Neem dan contact met ons op!
WAAROM BIZZTOUCH
Precies de
software die
u nodig heeft!
Met zoveel verschillende programma’s ziet u waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer.
Door te kiezen voor Bizztouch krijgt u software die op uw bedrijf en wensen is afgestemd!
Alleen betalen voor opties die u gebruikt
Bizztouch is een modulaire oplossing, u kunt zelf kiezen welke opties u toe wilt voegen en welke niet. Software afgestemd op uw wensen!
Speciaal ontwikkeld voor het MKB
Als MKB-er heeft u andere uitdagingen dan grote organisaties. De meeste grotere softwarepakketten sluiten hier niet altijd bij aan.
Eigen opties laten ontwikkelen mogelijk
Bij BMK hebben wij onze eigen programmeurs die continu bezig zijn met het ontwikkelen van nieuwe opties. Mist u iets? Dan kunnen wij dat toevoegen.
BIZZTOUCH SOFTWARE VOOR DE ASSURANTIE BRANCHE
Waar gebruiken
onze klanten
het voor?
Onze klanten gebruiken Bizztouch voor structuur houden in hun werkzaamheden. Belangrijke documenten, e-mails en zelfs communicatie via de chat of Whatsapp kunnen aan een klantendossier worden toegewezen. Geen gedoe meer met allerlei Windowsmappen en nooit meer die ene belangrijke e-mail kwijt.