[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Hero_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Features_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Headline_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widgets_ContactForm_Widget”][/siteorigin_widget]

Wat kan Bizztouch CRM voor mij betekenen?

Relaties en contactpersonen heb je in je telefoon, in Outlook, Gmail of andere plaatsen. Met versnippering van je contacten als gevolg en net niet de juiste contactgegevens voorhanden op het moment dat je ze nodig hebt. Selectiemogelijkheden op suspect, prospect of klant ontbreekt ook vaak. In Bizztouch CRM leg je je contacten op de meest moderne manier vast.  Je gebruikt de functionaliteit vanuit de browser. Na het veilig inloggen zie je alleen jouw contact- en bedrijfsgegevens. Volledig geautoriseerd, eenvoudig, veilig en compleet.

Moderne communicatiemogelijkheden via chatfunctionaliteit, al dan niet gecombineerd met Avatars, behoren tot de mogelijkheden. Integratie met Google Maps zodat je direct weet waar je moet zijn,  geen enkel probleem!

Bizztouch CRM realiseert een integraal klantbeeld. Het ondersteunt je in het centraal beschikbaar en controleerbaar houden van de alle informatie die je tijdens het verkoopproces een plek moet geven. Als gebruiker kies je, hoe je wilt werken. Vanuit het klantdossier of vanuit het overzichtelijke dashboard dat je direct naar de juiste informatie brengt.

Afspraken leg je centraal vast die kunnen leiden tot acties.  De push-berichten zorgen ervoor dat je via de mail of via reminders in Bizztouch nooit meer een status of afspraak over het hoofd ziet. We kunnen zelfs checklist en workflows toevoegen die ervoor zorgen dat een offerte bijvoorbeeld pas verzonden wordt als er aan het “4 ogen principe” voldaan is. Natuurlijk kun je zelf ook selecties maken die je inzicht geven in de status van een offerte of klant. Met Bizztouch CRM als verkoopsysteem wordt verkopen pas echt inzichtelijk