Digitaal dossier voor het MKB

Nooit meer belangrijke documenten en e-mails kwijt!

Wat is een digitaal dossier?

Een digitaal dossier is een verzameling klant- of personeelsgegevens dat online of op een computer is opgeslagen. Dat kan in een speciaal programma of heel basic in Windows-mappen. Het doel hiervan is om belangrijke informatie en gegevens eenvoudig op te kunnen slaan en later weer terug kunnen vinden. Het is ook een duurzame oplossing. printen en fysieke mappen zijn niet langer noodzakelijk. Elk bedrijf bereikt het omslagpunt waarop er meer structuur moet komen in het opslaan van deze gegevens. Op zo'n moment is het verstandig om te kijken naar een programma waarin al deze gegevens opgeslagen kunnen worden. Zo'n programma heeft een aantal voordelen.

De voordelen

Het implementeren van digitaal dossier software heeft veel voordelen voor uw bedrijf. Allereerst bespaart het een hoop tijd doordat het opslaan van gegevens aanzienlijk sneller gaat en aanpassingen eenvoudig kunnen worden gedaan. Ook zult u niet langer in een wirwar van mappen hoeven te zoeken. Alles wat u nodig heeft is op één handige plek verzameld en u kunt deze gegevens inzien vanaf uw computer, tablet of smartphone. Zelfs als u bij de klant aan tafel zit kunt u direct in het systeem aanpassingen maken, zodat belangrijke informatie niet verloren gaat.

Bespaar tijd

Verzamel alle belangrijke documenten en sla deze gemakkelijk op in het digitaal dossier.

Nooit meer belangrijke documenten kwijt

Alle informatie over de lopende contracten eenvoudig terug te vinden en snel nieuwe documenten toevoegen.

Eenvoudig delen met klanten en collega's

Niet zoeken in een wirwar van mappen, maar altijd uw documenten direct bij de hand

Digitaal dossier software

Wanneer uw bedrijf het omslagpunt heeft bereikt en het niet langer volstaat om gegevens op te slaan in bijvoorbeeld Windows-mappen dan start de zoektocht naar digitaal dossier software. Er zijn diverse mogelijkheden, van uitgebreide pakketten tot beperkte systemen voor kleine bedrijven. Onze digitaal dossier oplossing heet Bizztouch en is speciaal ontwikkeld voor het MKB. Wij bieden onze klanten de voordelen van op maat gemaakte software, passend bij het budget van een middelgrote organisatie.

business-1868015_1920

Digitaal dossier voor uw bedrijf

Veel bedrijven in uw branche werken op dit moment al met digitaal dossier software. Onze klanten zijn bijvoorbeeld adviseurs, schade-experts en kleine verzekeraars. Zij gebruiken het programma om alle mutaties, gegevens en zelfs communicatie in digitaal op te slaan. Hierdoor is de kans dat belangrijke gegevens verloren gaan tot een minimum beperkt. Bekijk hieronder de voordelen van een digitaal dossier voor uw bedrijf.

Expertise & Assurantie

Voor het afhandelen van claims heeft u een overzichtelijke plek nodig waar alle gegevens, foto's en communicatie staat. Een digitaal dossier helpt u hierbij.

Administratieve Dienstverlening

Ook als u de administratie verzorgt van andere bedrijven is het hebben van een digitaal dossier onmisbaar om een goed overzicht te houden en de klant goed van dienst te kunnen zijn.

Bent u klaar voor het gemak
van een digitaal dossier?

Wij werken oa. voor: